måndag 18 juli 2011

Dejt+födelsedag

I lördags hade Gurra bokat bord för fyra på Baan Thai. Blev lite som en dubbel dejt, men största anledningen var för att fira Lisa som fyllde år:D
Vi åt gott och drack gott i två timmar, maten var fantastisk!
Jag tror jag njöt mest pga att jag tagit på mig dubbel pass under dagen så använde lunchen för att köra bilen till andra stället. Inte smart jag vet...
Nåja, efter middagen tog vi en kaffe och började sedan bege oss mot BIOn.
ÄNTLIGEN skulle jag få se min kära film, som jag längtat efter Transformers 3D.
Och sådan besvikelse den var... Inte special effekterna! DOM VAR COOLAST!!
Men just hon den nya bruden var helt bara... bara stod där och plutade med läpparna. Snygg var hon iaf, men lite mer hade hon kunnat göra tycker man...
Sedan så handlingen var som att jag skrivit den i sömnen.
Men som sagt i 3D så slukade jag alla special effekter med hull och hår! Det gjorde varenda spänn värd:D
Dessutom ett måste att se för dom som gillat dom tidigare filmerna.
Lite som Pirates... du älskade den inte men BARA för att det är Pirates funkar den.
Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar