onsdag 16 november 2011

God morgon blöta väder

Sjukt irriterande att det är så fuktigt ute, kan det inte bara bli snö. Typ redan för tre veckor sen helst:)
Men det funkar väll som det är nu också. Blir väll vad man gör det till... Haha. Oftare lättare sagt än gjort.
Nu i veckan har vi Mina med oss, skönt att kunna ta mina morgon prommisar med henne.
Men nu ska jag inte skriva tråk, jag ska skryta om bästa helgen iår hittills!
I fredags var det inflyttningsfest, sjukt bra stämning! Samt att krogen levererade så bra så jag tror jag kan skippa krogen för resten av året;)
Sedan lördagen blev vi bjuden på en storslagen middag hos Pallas päron:) Kaj, Janne, Joel, Palla och jag åt för 450 pers typ. Yummmi<3 Sedan jobbade jag och Palla på en sittning på LTU. Och det har aldrig varit så skoj på jobbet som det var då... och så fina gäster:D SÖTA!
Sedan har vi ju söndagen... då tog vi bilen till havsbadet i Piteå. Och ja vi lekte! Sick så kul;D Njahaha!
Ja så det var en otrolig helg!!
Nu borsta tänderna och dra mot jobbet:)
NJAHAHA MITT SPEL KOMMER SNART;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar