lördag 16 april 2011

Krogen

Hade en Skit trevlig kväll igår på p-festen! Så glad att Tess och Ullis tvingade med mig:) <3 Sen fick man ju skratta då man gick från krog till krog och folk droppade av längst vägen på olika sätt. Allt var bra... tiiills jag bytte sällskap kring halv tolv. Dom var för full och det var så mycket drama så jag blev ju helt snurrig i skallen. Ville inte vara närvarande, sådana situationer gör mig nervös och får mig att må dåligt. Tyckte jag att jag hade haft nog av under dagen, så jag verkade väll kall då jag ville lämna dom till sitt öde.
Tog bussen hem och Gugge kliver på. Plus en till som han kände och vi hade en kul diskussion om kärlek. Vad jag skrattade... plus några till på bussen. Inte diskreta människor!
Nåja var skönt att komma hem nykter iaf. Sällan det sker då man varit på krogen!
Men nu fortsätta sova åtminstone till tolv, börjar servera kring kl 17:30.
Så spännande ska ni veta!!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar