tisdag 12 april 2011

Till Marre

Om man skulle lägga av ett inlägg för Marres skull. Kära Marris:)
Vill börja skriva om den spontana trippen ut på krogen i fredags för mig, Alex, Nunn och Tompis. Mycket hände och jag träffade många sköna vänner. Det var precis som förut. Var härligt att få smaka lite på det igen, men skulle aldrig byta ut det mot vad jag har nu!
Sedan blev det jobb på lördagen... jag och Gustav kämpade på. Tror det var liiite värre för han då jag bara var trött pga bristen på sömn. Tar hårt på kroppen att festa!
Sedan så kämpar jag på på gymmet och ser grymt bra resultat på min kropp. Siiinnes sjukt snygg mage jag har fått! Mina ben börjar också dom få sig en härlig form. Haha om man nu får skryta.
Sedan så i måndags var det ju bästa dagen hittills med kaffe, sol och bra sällskap.
Och ja, det var väll allt jag orkar skriva idag. Lovar att börja skriva igen...typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar