söndag 19 juni 2011

Lite smått från jobbet

Kollar i min kallender medans jag sitter på jobbet och väntar in Janne. Sjukt mycket planer man har i sommar ändå! Är det inte stora grejer som Stockholm och Festivaler så är det BIO och annat smått.
Känns sjukt kul att det är så social och glad sommar som väntar en. Ska bara bli helt frisk så att jag kan njuta av den fullt ut!
Men verkar som att det är på väg bort, har iaf inge feber idag!
Känner också grov absinens efter att röra mig! Har bara joggat en gång den senaste veckan (Kunde inte hålla mig:() Och även om det bara var på 20 min kändes det för mycket...
Så tungt att vara sjuuuk, träningen blir så lidande. Så ska mjukstarta imorgon genom att följa med till SSAB;D Haha Nunns och mitt ställe alltså!
Är kanske inte världens bästa gym (LÅNGT IFRÅN!!) Men det är just känslan liksom. Lite speciellt och mysigt.
Och eftersom jag inte kan lägga upp bilder här på jobbets skrutt dator så lägger jag till en läk på tröjan som jag och Lisa köpte igår. AS SNYGG! Bara 99 kr och det är ju lätt taget!
http://www.hm.com/se/product/83000?article=83000-A#article=83000-E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar