torsdag 26 maj 2011

DISS!

Vilken ratning jag fick igår! Att jag lever på mina föräldrars pengar, är bortskämd och skryter. HA! Jag sliter på LTU för skitlön från 9:00-18:30 varje dag. Nästa vecka till och med från 07:30-18:30! Fan så arg jag blev! Om det nu är så att jag köper grejer för örena jag knegar ihop så LÅT MIG FAN GÖRA DET! Jag gör mig förtjänt av vartenda jävla fucking fitt öre som trillar in på mitt konto.
Blev först less, sedan tyckte jag det bara var roande!
Att man kan vara så bitter och avundsjuk på sin kompis skrämmer mig. Jag blir glad om det går bra för någon av mina vänner! Sitter inte och surar och drar ner dom genom att försöka kränga iväg snyftare på hur dåligt man själv har det.
Så en dissande fråga tillbaka då (BARNSLIG JAG ÄR;}) Om du slutar supa, har du kanske råd till mat då???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar