söndag 8 maj 2011

Ja igår söp jag som ett svin.

Helt jävla oootroligt att jag inte är bakis ska ni veta! HA!
Nåja, hade helt underbart kul igår:D Svin bra fest.
Jag var fortfarande hes men det stoppade inte mig från att sjunga och dansa. Hehe. Nåja, nu ska jag göra mig lite söt. Det är ju faktiskt fint väder ute! Man måste ju njuta;)
Sen så blir det lite pizza (ja grabbarna är lite bakis)
Och efter det hälsa på Anna och hennes lilla pojk som nu är sex dagar gammal. HELT OTROLIGT!:D
Och en sak till, skar mig på glas igår igen. ÄCKLIGT ATT BITEN VAR KVAR I HANDEN!! Hur vidrigt som helst:(:(:(:(
Och jag tycker synd om min syster som ringde... Hela huset var upp och ner. Och det var glas splitter överallt! (Inte från mig den här gången *nöjd tjej*)
Aja. Allt är värt så länge kvällen vart lyckad.
Dock så kunde en del grejer väntat till idag...
Men man får inte alltid som man vill:) Kom ut myyycket bra från det också:D:D
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar