torsdag 19 maj 2011

Regn idag igen...

Galet vilket väder det blev nu! Det bara öser ner, trist att jag ska ta mig till jobbet snart... nåja. Inte så farligt det, är AS nöjd att jag redan hunnit ta min morgon prommis med Mina och då var det uppehåll.
Hur tur har jag inte haft dom senaste dagarna med regnet?
Lyckats undvika det hela veckan:D

Så dagens planer ser ut som så att det är jobb om 1h och sedan städa lägenheten med Janne. Det behövs! Tvätta, damma och skura... så fint vi ska göra det<3

Igår efter Zumban gick jag, Nunn, Alex och Janne ut på Roasters och fikade. Jag tog en stoor kopp grönt te. GOTT DET VAR! Sedan mötte jag söta Emelo på min väg hem:)

Tror det var allt av vikt som skulle skrivas ner.
Haha, är as lycklig att Palla är uppe i Luleå igen! Helt fantastiskt.
Sedan tycker jag Marre ska flytta upp igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar