torsdag 5 maj 2011

Taggar inför jobbet!

Har jobbat nästan hela veckan nu och tagit på mig extra timmar för att ta igen lite för att jag inte jobbade förra veckan. Känns bra för nu går sparkassan plus!
Då man är ledig blir det att det går minst 200 kr per dag. MINST. Det blir frukost/lunch på stan med någon vän, 1-2 koppar cappo och så är det ju alltid någon liten sak som trillar med hem.
Så jobb är fint!
Ska dessutom inte förnya mitt Inpuls kort... helt i onödan att det dras 430 kr för mig just nu. Jag känner ändå mest för att jogga ute, mer värt! Vem vill sitta inne i en lokal och svettas under sommaren? Och om jag nu skulle vilja det så hänger jag med Nunn eller Lisa en kväll:P
Problem löst.
Wiowiowio längtar till Stockholm i sommar och till hösten;D
Kommer bli underbart!
Nåja var väll det, har packat rena skjortan så idag är jag redo för att servera!
Bara lite underbart stickistick på läpparna och jag drar;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar