onsdag 11 maj 2011

JOKK är gott & PMS är äckligt.

Jag är så jäävla less så att det inte är sant
(Har mens)
Fuck den här skiten säger jag bara! Så otroligt skönt att vara hemma så jag nästan tror jag kommer...
Har varit en rent förjävligt dryg dag på jobbet. Har hatat allt.
Det var tur Janne kom förbi och hade varit på affären och handlat gott (Keso+ananas=<3)
Han är guld<3
Så jag är inte lika irriterad som jag varit resten av dagen för tillfället. Men ändå.
Plus att det gör mig rätt glad att vi ska se film och mys nua... och att han faktiskt sover hemma ikväll! IIiiiih!
(Nu blev jag lycklig)
Ska springa iväg och pussa lite på han.
Helt otroligt vilken terapi det är att skriva av sina känslor. Var i upplösningstillstånd då jag började, nu är jag helt lugn...
(Kallas att ha PMS)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar