tisdag 9 november 2010

Jag planerar... Mycket! Bara så ni vet.

Idag har jag lämnat presenten till Alex från mig, Nunn, Tomas och Janne. Det blev ett SF kort laddat med 200 kr, så nu kan Alexandra Mau iaf dra två gratis bio besök;) Och i samma veva lämnade jag Dear John till Emma, nog ska hon ha gråtit!
Sedan efter det så bar det av hem till lilla Nunnan, där åt vi sött och drack kaffe. Plus att vi såg TV och pratade massa skit. Trevligt.
Och nu sitter jag mätt och belåten och guppar runt på min blåa boll till brao musik! Just nu spelas Kato- Turn the lights off (feat. jon) Radio edit... För att vara exakt;) Haha, aja nu guppa vidare och se på pensionärsjävlar!
Ha det!
Eller föresten en sak till innan jag avslutar. Imorgon ska det tydligen storma snö och skrika oväder. Lagom trevligt, uppskattar att jag får skjuts till jobbet ska ni veta!
Nu avslutar jag detta med en bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar