fredag 5 november 2010

Tjockis dag med extra ALLT!

Kom nyligen hem från en liten tripp till affären med Janne. Vi fick med oss så mycket gott hem så jag vill inte göra annat än sitta inne hela helgen och bara trycka mat med min älskling! Vi skulle äta ute idag och se bio, men vi ändrade oss! Vi har plockat fram lax som vi ska göra i ugnen. Till blir det en krämig potatis gratäng och vitlöksbröd. Mmm säger jag bara;) Plus att vi fick skjuts till Hemmakväll så vi har köpt oss massa godis och en dricka. Och det ska vi snarra i oss till en salig blandning av nya filmer. Vi har att välja mellan nya Beck, Green zone, Robin Hood, Draktränaren och Dear John. Så det känns som att åtminstone EN borde vara se vänlig:P
Förresten idag fick jag se min älskade ängel! Lilla Mina... det fick mig att gråta. Blev så otroligt obeskrivligt glad att se henne. Att man kan älska en hund så mycket!
Aja lyckliga jag:D Ååh förresten en sak till, kom hem till en helt städad lägenhet igår;) Duktig pojke jag har! Så vi lagade middag ihop och tittade lite Prison break. Snart har vi sett klart hela, det känns skönt;)
Men nu titta lite TV innan Janne kommer tillbaka från gymmet, för då äre middags dags!
Ha det fint;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar