lördag 27 november 2010

Veckan som varit

Nu är det en vecka sedan jag uppdaterade. Hmm om jag varit upptagen? Svar positivt.
Kan gå igenom dag för dag och skriva en liten summering. (lovar en riiktigt kort)

Söndag: Blev det film kväll med familjen till förlängda sagan om ringen. God mat och godis stod på menyn.

Måndag: Kände mig överkörd så åkte inte till jobbet. Sedan höll vi på att krocka på E4ran. Unga fjortis pojkar borde inte ha körkort säger jag bara...

Tisdag: For jag efter jobbet och tog det lugnt hos Alex. Plus att hon bjöd på as god middag och lite annat gott till TV tittandet;)

Onsdag: Jobbade jag, fick slut gratis sms, ringde Tove och fick skjuts hem av pappsen som gav pengarna till morgondagen.

Torsdag: Efter en mycket rolig dag på jobbet träffade jag mormor och insamlade sista pengen. Drog sedan raka gatan till Frits Olsson och inhandlade ett av det vackraste guld halsband jag lagt mina ögon på.

Fredag: Efter en kort dag på jobbet drog jag och min kära mor och solade. Sedan åkte vi alla fyra med lilla Volvon hem till Kalix. Vi lagade mat, tittade TV och (självklart) snarrade godis;)

Lördag: Idag ska vi fira min mamma som egentligen fyller år på onsdag. Hon blir en stor flicka, hon fyller hela 50. Vi har som sagt samlat ihop till en snyggt halsband som jag hittat. Jag vet hon kommer älska det! Så idag blir det god mat, tårta och ett glas starkt.

Det var väll allt som jag kunde summera ur denna vecka. Matt läggaren är här just nu och ska lägga golvet i nya badrummet. Mmm blir snyggt;)
Annars längtar jag till frukosten som är på g och till veckan då jag ska se HP7 med Alexandra. Weeei!
Aja nu frulle!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar