onsdag 17 november 2010

MAX lunch med massa dipp!

Just nu vill jag skriva allt, men samtidigt ingenting. Har ingen inspiration att skriva, men samtidigt var det hit jag loggade in. Kanske jag vill skriva något innerst inne? Vet inte vad det skulle vara. Jag kan ju försöka summera dagen.
Halvt sinnes sjukt slö dag på Nordkalotten. Det var jag och en halv Joss som jobbade, då hon har ett par stygn som förhindrade hennes (annars snabba) framfart. Det var även Emelies första dag där, hon skrev det i morse. Inte blev det att ligga kvar då för mig i sängen inte. Slängde mig upp och sprang till bussen. Gjorde det rätt bra på bara fem min;)
Sedan tog jag och Joss saken i egna händer när det gäller maten på arbetet. Bara inse att den ibland inte är så underbar som den ser ut. Så vi tog bilen och gav oss ut på äventyr, vi hittade skatten vi sökte på storheden. MAX. Underbara MAX med pommes, läsk och goda hamburgare. Och om vi njöt? Det kan ni ge er F*N på;)
Sedan efter jobbet kom Hasse och jag fick skjuts hem. Var grymt uppskattat, plus att jag fick massa goda tips om mat av han. Mmmm.
Så nu har jag summerat dagen. Rätt tråkigt och rakt av. Men ibland är det så också. Sjukt trött och energin jag hade idag har jag nog glömt i receptionen. Jag plockar upp den imorgon, kring sju då jag stämplar in. Det är ju ändå där man ska ha leendet klistrat och humöret minns tre snäpp högre än vanligt.
Tills nästa inlägg får ni ha det så bra allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar