fredag 12 november 2010

NEJ!

Nej nej nej nej nej nej nej nej... nej. Hur många nej har jag skrivit/sagt ikväll? Jag kan iaf inte räkna det på mina två händer. Det är illa. Inte meningen att vara så svår och knepig. Vet att alla bara vill väl, men ibland måste man få vara ifred. Ibland måste man bara få tänka. Men ibland är det enda du behöver en Emma. Emma min fina Emma... hon var bäst ikväll och gjorde allting bra. Alla borde ha en Emma att bjuda på kladdkaka och dricka te/kaffe med då du har det svårt. För efter en timma eller två så har allt en lösning.
Tack för ikväll gumman, det här gjorde du bra!<3
Så nu med liite mer liv i mig, sitter jag och lyssnar på musik och väntar på Janne. Janne som nog får stå ut med lite för mycket av mitt lilla o ibland. Men han överlever. Och det som inte dödar det härdar, det sa iaf Linda i veckan.

1 kommentar: