fredag 19 november 2010

Rätt stökigt skrivet

Nu sitter jag här, tre cider senare och skriver. Hade en trevlig kväll med bra sällskap. Alex kom först och jag bjöd på fredags middag, gott var det! Och efter det blev det prat och chips tills Emma och Lisa dök upp. Det blev spel, kaffe och snack. Sedan tog jag och Emma en sväng med hennes lilla vita pärla.
Men över till igår! För då var Nunn och Alex bästast! Kunde dom höja ens humör mer? Svar nej! Alex köpte chips och bakade en underbar kladdkaka. Plus att hon hade fixat grädde, blåbär och hallon. Mmmm! <3
Och nu över till idag igen, nu är klockan 00:00 och det är lördag... då ska jag tillaga sushi med Danne. Längtar ska ni veta.
Det var allt, sängen kallar för hårt för att jag ska orka sitta här längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar