onsdag 1 december 2010

Trötta zombies

Mmm det är onsdag, jag är en ledig tjej idag! Eller iaf från jobbet. För idag ska jag förbi Anna på kaffe/te, hälsa på mormor och hinna på bio. Blir Harry Potter med Alexandra och lilla Janne som igår bestämde sig för att vara med på ett hörn.
Kanske ska uppdatera lite om vad som hänt då.
Igår (tisdag) var det en skön pizza kväll hos Nunn med kort, halv 8 hos mig och the walking dead. Alexandra var ju klart med oss också. Hon och Nunn tog sig en öl till serien medan jag nöjde mig med kaffe. Snacka om att jag har nerver som kokad spagetti. Zombies måste vara något av det galnaste som finns!
Men då undrar jag eftersom zombisarna äter kött (i rätt fet mängd!) Skiter dom ut det sen? För dom är ju som döda... inget ska ju funka i kroppen. Hmm.
Över till i måndags då. Rom mackor till frukost, pynta granar på jobbet och sedan handla ALLA julklappar.
Söndag var en dag i slöhetens tecken. Mmm det gillades!
Lördagen blev mamma firad med god middag med allt man kunde önska sig. Pia, Pirre, Anne och Kurt kom även dom för att fira henne. Var mycket kul och trevligt:)
AJA! Nu är frullen klar ska ni veta... inte seriöst inlägg. Men ni får leva med det!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar