onsdag 22 december 2010

witch doctor

Idag öppnade jag min första julklapp, den var från Emma. Blev överglad då jag (efter 100m omslagspapper) såg att jag fått tre nagellack! As glad:D Varav ett av dom var det svarta som har krackelerande effekt! Oooh lycklig tjej:D Nu är det bara att investera på Åhléns sen har jag allt jag behöver för att ha vackra naglar varje dag! Mmm. Emma gillade sin present också, klart så hade hon redan lagt ögonen på ett plagg hon skulle köpa på DIVA. Det är nice. Får man sen se vad hon tar hem för något^^
Annat då, har sovit två nätter i rad borta på Hertsön. Har delat soffa med Alex och andra natten Lisa. Båda var mycket mysig nattkamrater. Och båda nätterna var det jag som somnade och sov som ett barn medans dom andra ja... vad dom nu gjort istället för att sova:P Vi har lagat mat, spelat kort, sett film och tagit lite starkt:) Nice!
Men nu som sagt är jag hemma. Har det rätt mysigt, har plockat undan allt och tänt ljus. Ska väl snart sätta igång någon trevlig film, för jag känner att lite humor i tillvaron är alltid ett plus.
Hehe det var väl det.
Så kul har jag, rätt trött och sugen på att måla om naglarna!
Hehe vi ser vad som händer;)
Nu fortsätta lyssna musik, titta TV och dricka saft.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar