onsdag 8 december 2010

3 löften efter nyår

Kom just hem från Lisa och Gustav. Hälsade på med Alex, Nunn och Janne. Kul att jag drog med mig ALLA första gången jag skulle dit. Jätte mysig lägenhet med vääärldens bästa soffa! Mmm. Medan vi var där åt vi (OVANLIGT!) chips, kladdkaka och middag. Vi tittade på nyaste avsnittet av Glee, prinsessan och grodan och drack kaffe.
Om jag fortsätter hälsa på folk i den här takten och bara äter för social handling. Kommer jag bli fet innan årsskiftet!
Men det är väl okej, för kommer ändå ha mitt Inpuls kort då<3 Mmm vad jag ska träna. Längtar tills nyår, kommer bli fett nice;) Har dessutom redan kommit på några av mina löften. Som jag SKA hålla.

1. Träna effektivt på Inpuls (Lär ju iiinte vara något problem;))
2. Äta lite mer nyttigt, kanske bara godis en dag i veckan (Den LÄR bli svår!)
3. Vara räddast i världen om min nya telefon (... Den ska fan hålla ett år.)

Det var lite av mina tankar som jag kände för att skriva ner. Aja nu en tanke till The ark som splittrat idag. Kanske lyssna på en av deras låtar innan jag somnar. För nu sängen^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar