måndag 27 december 2010

strålande jul

Den här julen firade jag med mamma, Kjell och Birger. Vi hade en mysig och lugn kväll med alldeles för mycket mat, läsk och choklad. Jag har fått massa fina julklappar i år! Förutom mobilen (som ligger etta) fick jag nagellack, smycken, pengar, present kort och skönhetsprodukter. Men den största presenten var att Janne kom hem idag! Lycklig flicka... han hade med sig ett litet paket åt mig, ett par guld örhängen med två små diamanter på... helt underbara<3 tror det var bästa julen hittills. För jag har uppskattat lugnet här hemma, har fått träffa min kusin och haft en otroligt skojig natt på krogen. Plus att jag har fått känna mig ny kär igen... det ni! Det är en fantastisk känsla.
Jag lider med dom människor som inte får känna kärlek. Fan synd om dom.
Enda tråkiga som hände under helgen var att jag råkade äta för mycket vid ett tillfälle såå jag spydde lite... inte fräscht. Men så går det om man glupar för hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar