tisdag 7 december 2010

Film, mys och kaffe.

Igår for jag direkt till Alexandra efter jobbet. Det bjöds på korv stroganoff och det var så himla gott, älskar hennes stroganoff!<3 Iaf kort efter det kom Nunn och då startade våran film, kaffe, smask och kort kväll. Var inte meningen att vi skulle sova hos henne och se film hela natten, men vi glömde bort tiden. Så då vi insåg att vi missat sista bussen gjorde vi det mysigaste av situationen och kurade ner oss till mer film.
Vi åt kladdkaka, äppelpaj och drack flera koppar kaffe var. Filmerna vi kikade in under kvällen var:






Det var dom. Mycket film och en mycket kaffe drickande tjej senare på jobbet. Heehe men jag hade så trevligt så^^Bra dygn måste jag säga;D Nu är det snart mat så ska dra mig från datorn. Typ slänga mig själv i duschen innan tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar