söndag 19 december 2010

Inpulsiva flicka

Igår åkte jag till Nunn i ett par mjukisar med tanken på en lugnt kväll med lite kaffe. Men efter lite för bra musik, smink och svammel tog vi sista bussen mot tuna. För att sedan åka vidare till krogen med Volvo mannen. Faaast innan krogen måste jag erkänna att vi svängde förbi mig så jag fick byta till ett par jeans. Och tur var det för väl ute var det som att alla man kände var ute. Det var nice att träffa gamla kompisar och andra bekanta. Dessutom kul att man träffade Josse:)
Det bästa med kvällen var att jag inte behövde betala något! Vilket var nice då jag inte är så där skrytsamt rik för tillfället:P
Aja sedan idag sov jag till efter tolv då Pappa ringde mig. Vi skulle iväg på COOP och handla lite mat som han var snäll nog att betala. GRYMT tacksam för det. Så efter lite springande på storheden och en fin frunch av Janne lade jag mig på soffan. Och där vaknade jag för ett tag sedan, mysig måste jag säga. Mmm.
Imorgon är det min tur att laga middag för Alex och Nunn. Har redan börjat fixa så att det bara är att steka imorgon. Kommer bli trevligt, någon måste jag ju äta med då Janne är borta!
Dessutom får jag ju träffa Alle igen:D haha typ länge sen nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar