torsdag 16 december 2010

Upptagen tjej

Det är jag. Alltid uppskriven och alltid i farten för att hinna med. Alltid något jag inte får glömma. Alltid något jag i smyg planerar... Och oftast så hinner jag allt. Men idag var alla och la sina små förändringar i mina planer. Men ibland blir det så, ofta blir jag galen då. Helt tokig. Men idag ryckte jag på axlarna och insåg... det blir inte bättre än såhär. Bara vänja sig, livet är inte lätt. Och livet snurrar inte runt min kalender.
Så till lite lättare saker att förstå. Haft världens slöaste dag på jobbet och sedan en as god middag hos Alex. Har även träffat Marre och Nunn på roasters för en kaffe med mjölk.
Och nu sitter jag här vid datorn, blir snart Iron man 2. Till det kanske lite nyttigheter = Morötter! Mmm<3
Märkte just att Janne ligger bredvid mig och sover. Han skulle bara vila lite sa han, inte lätt då man är trött. Söt han är.
Antar att filmen får vänta, då blir det jag och mina tankar ett tag. Kan vara farligt!
Och innan jag avslutar en bild från igår:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar