måndag 17 maj 2010

12-16 Maj

Sitter och lyssnar/ser på Vakna med the voice:) Rätt mys, måste bara komma på vad jag ska äta till frukost. Känner mig grymt glad, en måndag som denna och man har turen att vara ledig. Och det är fint väder! Solen skiner på blå himmel:D Lätt det blir lite sola senare under dagen^^ Ett annat måste denna dag är att kamma igenom Minas päls... Hon är rätt risig efter stugvistelsen. Kom hem igår därifrån. Helt värt att åka dit! Har solat, myst och ätit en massa grillat. Men bäst var då jag och Janne gick på stranden med två svanar! Haha har varit rena mitt i naturen hela helgen;) För vi har även haft den tama räven på gården efter varje skymning. Så den fick man mata, as söt! Även lilla Tove tog sig ut från byn och vi gick på stan, handlade och åt glass.
Det blev lite kort om helgen:P Har haft det grymt bra som sagt! Sol varenda dag och stekhet värme. Nu tycker då jag att sommaren är här. Och alla mina klänningar och sandaler tycker det samma;) Men nu ska jag börja vandra iväg och göra frulle och sedan slå på en DVD att se på medans jag äter:) Sen ut i solen och njuta!!
Ha det great och njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar