tisdag 11 maj 2010

Bulle #1

Trevlig dag! Blev bättre än planerad. Startade dock med dåligt väder, tyngde ner mig grymt hårt. Men ignorerade det och tog mig i kragen och vandrade mot centrum för att lämna tillbaka skorna åt Skomannen. Efter det pinsamma mötet blev det raka rör mot Anna... Eller så var planen. Ruskigt less då bussen svängde åt helt fucking jävla fel håll efter Smedjan. Suck. Jaha bara hoppa av och vandra tillbaka i dugget. Första gången jag glömt vilken buss jag satt på! Tungt less. Men åter igen tog jag mig i kragen. Väl hos Anna åt vi sen lunch och diskuterade våra män. Det är ju som en hel vetenskap dessa varelser. Men vi älskar dom iaf (L) Vi tog sedan bilen för att hälsa på Nihad. Det var banne mig ett bra tag sedan jag pratat med människan. Men nog är han den samma nog;D Härligt var det! Det enda som inte var som det var, var det faktum att han blivit hundpappa;P Till lilla Bronx, AS SÖT VOVVE!
Så efter jag pratat mig less om allt och inget bar det av igen. Denna gång till Alex, där det osade bullar och te! Nunn och Britta kom även förbi. Vi spelade kort och tryckte i oss bullar för ett helt fotbollslag. Gott var det och mycket uppskattat:) Finns inge bättre än nybakade bullar! Yummi:D Men efter så mycket onyttigheter kändes det som att kroppen skrek efter lite motion! Så istället för att ta bussen från Bnäset så åkte jag med Britta till stan, sedan gick jag hela vägen hem! Riktigt skönt:) Och Janne och Mina mötte mig halvvägs. Myche myche nice dag måste jag erkänna! Så nu när jag kommit hem blev det mer te och en tallrik kyckling sallad. GOTT!:D Känner mig rätt nyttig för en gång skull;P
(Hehe... Om man ignorerar alla bullar så skulle det kunnat vara en nyttig dag;P) Får satsa hårdare på nyttigheterna imorgon, då ska man ju ändå träffa Lee! Hon är ju som grym på sånt där:)
Men nu är det dags för det som är det skönaste att göra i hela världen... sova!!
God natt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar