måndag 31 maj 2010

Sista Maj

Lugn helg med lite starkt att dricka till maten i Bonders. Mamma sa innan dom åkte iväg att det varit flera inbrott i villor i Töre. Otur tänkte jag och skämtade att dom villar nog bort sig i skogen innan dom hittar hit, så vi skulle vara säkra. Men tydligen så har det varit inbrott även här i Bonders i helgen. Grymt onödigt att bryta sig in och ta folks egna värde saker. Smäll på fingrarna eller varför inte över hela handen! Skaffa ett jobb som resten av befolkningen. Usch så arg jag blir.
Men över till kanske lite roligare grejer. Har stora planer för den här veckan. Riktigt så det pirrar i hela magen! Åh Luleå imorgon och då fylla på mobilen och njuta av ledigheten, jobb först på torsdag. Nice!
Och nu ska jag kritisera. Alltså helgens ris!
Eurovision var så tungt trött i år. Nog hittade jag annat att roa mig med under låtarna. Den ena sömnigare än den andra. Tar tillbaka det jag skrev i förra inlägget. Anna hade passat in perfekt, lika tråkig och grå som alla andra där. Och alla saknade karisma. Och mannen som förstörde för Spanien, suck Norge, det ska inte ens kunna ske.
Över till helgens ros!
Ni kan ju gissa, vad skulle jag göra utan min snuttelito? Tänker på han otroligt mycket nu när han är i Haparanda och jobbar. Tomt det kommer vara i lägenheten under veckan. Fick iaf njuta av hans sällskap under helgen. Mycket fint!
Men nu ut i det härliga ny gröna och sola benen lite! Så att jag sedan kan använda min nya after sun lotion, känns lite fint att lyxa till det för sig själv ibland.
Men nu ut så puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar