onsdag 19 maj 2010

Löpande jobb

SKÖN DAG! Jobbet gick finemang och allt flöt på:) Var lite knasigt i början, kändes som att jag varit borta ett år och inte tre veckor! Och dom stökiga kockarna hade som vanligt stekt kyckling, men med nudlar och grönsaker för omväxling;P
Efter jobbet var över vid tre bestämde jag mig för att ta skogsvägen mot Bnäset:) Otroligt mysig stig! Så om ni såg någon som gick sakta och njöt av solen samtidigt som hon gnagde nöjt på ett äpple, så var det nog med garanti jag;D
När jag väl kommit fram till verkligheten så stötte jag på två små pojkar som grävde frenetiskt i diket. Dom sökte skatter berättade dom åt mig, dom hade hittills bara hittat en tegelsten. Den var minst 1000 år gammal och värd en massa pengar ansåg den yngsta. Gulliga ungar med skev bild av värdet på saker!
Iaf för att inte dra ut på historien så träffade jag Nunn i stan och vi tog oss ut till gymmet. Vi kämpade oss igenom en hel timma på löpbanden. Vilket egentligen inte var så jobbigt, mest skönt och efterlängtat!
Efteråt satt vi utanför, nöjda och åt på varsin nyttig macka. Dock någon minut senare kom det fram en man och gav oss massa goda grejer. Festisen drack jag och en kaka slank också ner, men chokladen den sparas till lördag:D Lite nyttig måste man ju få vara. Men nu en bild och sen sova så sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar