måndag 10 maj 2010

Jobba bör man.

Vad jobbigt det känns! Inte sjukskriven längre så det kanske blir jobb senare i veckan. Otur nog har jag som planerat en mysig helg i stugan. Jaja får hoppas på det bästa! Det kanske är min tur att vara ledig i helgen. Fast jag vet ju att jobb är ju alltid jobb, och jag har ju som haft en ganska fin ledighet. Så hör Linda av sig är det ju klart jag tackar ja. Men det kommer ta emot! Helt klart. Får tänka pengar och skor så känns det bättre:) På tal om pengar! Gjorde ett jätte bra kap i veckan då jag var på stan med Anna. Vi gick runt och försökte fynda vid REA hyllorna. Jag lyckades faktiskt! Hittade en klänning för 100 Kr, som kostat 300. Bra kapat enligt mig! Helst då den var riktigt snygg också;)

Sen klart som vanligt kom lite annat också med hem;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar