måndag 31 maj 2010

Planerade planer

Planer är bra att ha, då vet man att man kommer ha något att göra. Men det är härligt att vara fri och spontan också. Men just nu känns det som att det tröttar ut mig. Jag gillar att ha ett schema att följa, men nog hoppar jag utanför ramarna ibland;)
Den här veckan verkar inte ha något "hoppande" utanför ramarna. Men vi ser ju om allt blir som planerat. Imorgon bär det hemmåt och kanske lite mat ute på stan med Emma. När Nunn tar sig in så blir det gym och pyjamas party för två. VAD GÖR MAN INTE DÅ JANNE ÄR BORTA!?? Nunn blir bra ersättar på bra många sätt förutom ett... och hur som helst blir det inge sånt så alla kan vara lugna! haha. Sedan onsdag blir det vad jag och Nunn hittar på dag, troligen en slö dag. Torsdag jobbas det och fredag är man hamnvakt. Och på lördag blir det alkohol och party humör! Söndag är själkvklart planerad bakisdag, utan tvekan;)
Men vi ser ju hur allt går, det kanske ändrar sig redan om 10 min. Kan därför skriva om idag. Gick en lång promenad med Mina upp till berget. Var hur idylliskt som helst. Inse att mina föräldrar bor fantastiskt vackert! Satt iaf där uppe i mer än en timma och bara njöt av värmen från solen och den oslagbara utsikten. Och jag hade mycket vackert sällskap, en gul fjäril som cirkulerade runt där jag satt. Inte alls rädd för mig och det gjorde allt ännu mer harmoniskt. Så jag fotade på en massa:) Men nu har jag inte tid att sitta här mera. Ska monterat upp ett skrivbord, IKEA gör alldeles för roliga grejer ibland;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar