måndag 24 maj 2010

Deo trubbel!

Från stekande sol till kylande regn. Aja känns som att hösten är här, en vecka fick vi ju njuta av sommaren. Är otroligt nöjd annars trots det lite mindre peppande vädret. Kom precis hem från gymmet och då vet alla att det vankas mat! Idag bjöds det på grillat med rucolasallad och keso:) Mmm så gott!
Annars finns det väll bara en sak jag ville kommentera som hänt idag. Mannen som joggade på min högra sida. Jag fattar att på gym svettas man, vem gör inte det? Men i den sjukliga mängd han gjorde det så blev jag nästan orolig för att bli våt om skorna. Men hur mycket han än svettades så var det inte mitt problem... Mitt problem var att människan inte använt deo! Han luktade precis som en gammal ladugårds gubbe som sover med korna och inte har duschat på minst tre månader. Kära någon vet man att man svettas mycket och är man så antagligen rullar man väll på lite!? Vanligt folkvett!
Det var vad jag ville skriva ut om. Och att jag hade det mysigt sen på Roasters, samt att Alex var jätte söt med linser! Men nu ska jag gå mot sängen och kräva lite ryggmassage! Så ha det gött allihopa;)

(Ett foto från helgen då halva mitt hår blev svart/blått:P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar