onsdag 26 maj 2010

TAXI 10 000

Idag hände det en massa grejer på jobbet! För det första fick jag uppgiften att hjälpa den nya tjejen Hanna:) Visa allt vi gör och sånt som måste göras. Haha som att ha en lärling! Hon frågade till och med mig om hon fick sluta tidigare pga att dom ringt från dagis! Ofta det är mig hon ska fråga, men lite coolt kändes det ändå^^ Sen så fick jag grymt mycket beröm och dricks av en kund! Det var mycket uppskattat och jag kunde inte sluta le:) Sen hittade jag cider och en massa nya skvaller tidningar! Alltså blir det att gotta sig i kändisars olycka innan jag går och sover ikväll. Sedan efter jobbet hade jag tur för Elli och Nunn kom med bilen:D Så slapp åka buss till gymmet. Vi kämpade på så svetten bara rann! Härligt var det, och självklart blev det bastu efteråt. Men nu orkar jag inte skriva mer, utan ni får en liten bild på Gällivares taxi. Inse att med den taxin kan alla i hela Gällivare åka hem efter krogen samtidigt. Och gissa vars efterfesten håller till?

Det var det så puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar