onsdag 9 juni 2010

Beck is back!

Okej nu är jag helt officiellt frisk. Och det känns skönt som bara den! Lovar er testa inte på kräksjuka i mer än en dag (dödar en sakta!!) Har varit några jobbiga dagar med spya tre gånger i timmen i nått äckligt dygn. Men som sagt överlevde så den här gången blev ni inte av med mig! Men för i år har jag sjukat klart enligt mig. Fast måste ringa uti remissen imorgon till Sunderbyn och det känns väll inte som helt friskt... Meen det är skit som sker ibland.
Över till mycket roligare saker. Har för ett tag sedan ätit mitt första riktiga mål mat sen i lördags morse, och om det var gott? Sam FAN! Ursäkta svordommen men grillad röding med färskpotatis och smör sås med lök, säg vad ni vill men mina smaklökar dansade då. Otroligt vad glad tjej jag är:D
Men nu orkar jag inte sitta vid datorn något mer, ska mysa ner mig under täcket med Janne min Janne. Ska bara lägga upp en bild först på tavlan som var upphängd ovanför där jag sov då jag var sjuk... Galet tråkig tavla bara efter två timmar.

Ha det gött alla små fiskar;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar