söndag 20 juni 2010

AllStar

Igår kan jag beskriva med ett ord och det är inpuls. Emma, Anna och Joel var ju förbi och vi grillade och drack lite starkt. Först trodde jag Janne och Joel skulle bränna ner huset då dom tände på grillen, men huset står kvar! Dom brände väll dock ögonbrynen lite... vilket kan förklara höjden av eldsvådan. Men iaf nog om det, vi myste och maten var underbart god! Sedan blev det kort, musik, skratt och prat. Och Anna åkte väll kring halv elva och Emma tog bussen som gick fem i. Efter det då jag kom tillbaka från bussen kom Joel på idén att han ville ut på krogen. Jaha sagt och gjort på en tio minuter hade jag bytt om från hema stil till fest fin. Blev riktigt trevlig utgång faktiskt, det enda minus var att jag hade velat dansa:( Dumma Allstar som inte har något dansgolv. Men man ska väll inte klaga, folket jag träffade gjorde kvällen så värd! Och drinkarna jag fick var ju hur goda som helst!
Och idag är jag inte ett dugg bakis;) Härligt som bara den och så är det lagom sämst väder för att kunna sitta inne och ta det lugnt utan dåligt samvete;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar