torsdag 1 juli 2010

Stockholm syndrome

Så var man uppe i kära Norrland igen då. Härligt med alla mygg och kylan ska vi inte tala högt om. Så över till Stockholms resan direkt då (för Norrland vet vi hur det är)
Jag och Janne var då ner till Stockholm under midsommar helgen och firade högtiden med hans släkt, klart blev det hederliga sill, potatis, spel, jordgubbar och även lite sprit slank ner. Blev faktiskt onödigt mycket sprit hela veckan måste jag erkänna, dagarna vi var på båten drack man den ena färggladare drinken efter den andra. Nästan så man började fundera på ALFA, men bara nästan. Spriten hör ju sommaren till, på både gott och ont måste påpekas.
Men iaf var en mycket trevlig vecka och jag lärde känna många sköna individer som jag hoppas se igen. Och det var en mycket lärorik resa, första gången jag såg mördarsniglar! Fy så äckliga... otur för Emelie som trampade på en barfota.
Annat värt att nämna som skett är att efter hemkomsten åkte jag raka spåret till stugan. Skönt det var! Tove kom även förbi och vi låg bara och läste var sin bok och åt en onödig mängd godis. Sedan skjutsade jag Rickard till flyget, härligt att köra ny volvo;) Den flöt fram på vägen. Det var dock efter den vevan efter vi hade ätit fin middag som Tove började må illa... Och tyvärr inte långt efter spydde hon. Hela jag stelnade till. Det sista jag vill är att bli magsjuk just nu, det är nog illa att jag blivit förkyld! Har så mycket jag måste hinna göra, gör mig smått galen med detta schema. Men ska plocka ut dom roliga delarna.
1. Baby min fyller 22, stort GRATTIS den 2 juli till han <3
2. JOBB! Behöver jag säga mer??
3. Finland på söndag och hälsa på Jannes farmor som fyller många år.
Så det var dom roliga grejerna. Dom tråkiga orkar jag inte skriva upp för då blir jag bara onödigt stressad innan jag ska sova:)
Så tar lite mer roliga grejer eftersom att det snart är sova. Var igår in till Luleå och inhandlade alla presenterna till den stora kvällen. Fast min darling får nog vänta lite med en present på grund av tidsbrist, men han kommer älska den;) Sedan fick han även ett... Ja något som jag inte tänker skriva här då jag vet att han läser min blogg! Man måste vara smart ibland;)
Men nu lite (många) bilder sen Sussa sött:D
Ha det great allihopa och dröm fint.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar