fredag 2 juli 2010

03:00

Vad är grejen? Sen när blev insomnia min stil? Hur som helst är jag helt pigg, inte okej då jag faktiskt ska vara på jobbet sju. Visst några timmar kvar tills jag egentligen ska vakna enligt ställda klockan. Men det enda som snurrar runt i huvet är frågan "varför sova bort natten?" Trög fråga. Kan den inte bara ge mig lite vila och bosätta sig hos nya grannen eller nått. Fast vem vet han kanske ligger och gör andra grejer. Som att bygga på sin fetma med lite extra feta chips med dubbel dipp. Han var då på god väg vad jag såg. Och där kom lilla O fram (lill ondingen i mig) Kan inte rå för det! han var ju ingen skönhet precis. Och bara för att jag skrivit det här så kommer han på något helt omöjligt vis trycka med sina små flottiga fingrar på sitt lilla tangentbord och hipsvips hitta fram till min blogg. Läsa vad jag skrivit. Inse att det är han jag syftar på. Nästa dag i tidningen läser vi om ett självmord på Porsön där någon kört huvudet i en mixer... fast då är ju saken den. Han får nog inte ens ner handen i den, så vad är oddsen att tjockskallen skulle kunna trilla i? Hmm måste fundera på den där frågan ett tag. Återkommer. Men nu innan jag blir för elak och svammlig ska jag lägga upp det här på Facebook och höja hans omöjliga odds att hitta min blogg. Helt meningslöst inlägg. Borde skrota det men det är bara inse... Ibland sker saker i tankegången som egentligen inte är helt ok. Här var min tankegång. Hata mig om ni vill. Och måste erkänna att han inte var särskilt tjock, och inte bar han på ett par påsar OLW heller. Rätt tråkig kille med helt svarta tråkiga hängiga kläder som matchade hans puckel på ryggen. Med helt tråkigt dassigt hår för att inte krydda upp utseendet... Helt enkelt en tråkig granne som man vill ge lite karaktär i. Om möjligt kanske han skulle ta åt sig ännu mer av det där?
Antar det är en fråga jag inte kommer få svar på. Aja skit som sker här i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar