onsdag 28 juli 2010

Galna planer.

Idag vet jag inte vad som hände. Jobbet sög ur all kraft jag hade. Det var tur jag hade Ida där som peppade på allt och hjälpte mig. Och om möjligt blev jag mer förkrossad då jag ser att jag helt plötsligt är uppskriven på torsdag. Less jag blev, kunde ha gråtit, skrikit eller kastat något. Helt ärligt så hade jag inte orkat sex dagar på raken igen. Lite hejd får dom väll ha! Så efter kloka ord av Emma och Ida ringde jag Anna och frågade om det gick för sig att hon jobbade då. Tror inte det var så populärt. Så förlåt igen Anna, men lite paus tack.
Är allmänt mycket nu. Runt om och i mina tankar. Behöver den lilla tysta timmen och bara fundera över allt och ta några lugna andetag.
Men vi ska ju komma ihåg att det ät ju mitt liv jag skriver om. Och där planeras varje sekund tills klockan spricker. Och det är väll helt mitt fel till 100%. Gammal vana som inte passar in i mitt liv som det ser ut just nu.
Aja det löser sig nog. Längtar iaf till imorgon då det är planerat att:
1. Gå på stan med Lee.
2. Fika med Alex och Nunn.
3. Träffa Emma för djupa diskussioner.
Vi ser ju redan där. Helt galen som jag planerar in saker. Men det blir nog kul. Men nu fortsätta se klart filmen med baby. Men innan de kommer två bilder på min nya klänning samt mina fina skor;)
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar