onsdag 7 juli 2010

Född den 7 Juli?

Härligt att jag fick skjuts hem, hade inte varit kul att gå den här tiden.
Annat härligt är ju att jag fyller år idag, så har ju fått en massa roliga saker ... Eller så inte. Tyvärr folket jag fyller år den 20. Men tack för alla grattis på facebook. Men jag har ändå handlat/fått en massa fina grejer idag så det var inte fy skam.
Fy skam var det inte heller att stiga upp tidigt då Emma knackade på efter åtta med en tom mage. Jocke kom även han förbi för en kopp kaffe till frukost. Sedan blev det stan och efter det Örnäset för lite vin, pommes och glass med Anna;)
Och så måste jag skvallra om hur virrig Emma var idag. Först glömde hon mobilen på sko affären, sedan plånboken på ett bord i restaurangen, och sist gömde hon omedvetet skosnöret under tallriken. Emma har bra koll i sina gyllene skor;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar