söndag 25 juli 2010

Mysig middag för fyra

Igår var det Annas första dag på jobbet. Ingen bra första dag! Det var bra väder ute, kocken hade villat bort sig själv som vanligt och uppgifterna blev bara fler. Nog för att jag har blivit van att jobba bort bra dagar. Det är illa men sant. Så för mig kommer det lite som en chock då det nu börjar vara så kyligt på morgnarna. Lite smått ångest får jag då jag vet att jag jobbat bort stora delar av sommaren. Men det känns ändå helt okej att jobba idag. Hoppas det går hyfsat snabbt, det är ändå inge bra väder ute. Annars mot kvällen blir det hyra film och snarra lite godis;)
Och igår måste jag nämna att vi var på middag hos Anna och Matti. Det var gott och det kändes väldigt vuxet på något sätt. M
Men nu borsta tänderna sen rusa mot bilen och åka raka vägen till NK! Ha det bra idag och hoppas ni slöar inne;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar