måndag 5 juli 2010

MAXade kalorier

Idag fick Lisa träffa några av mina vänner efter jobbet. Skulle egentligen och gymma med Nunn, men missade bussen dit då jag var på MAX. Låter det inte som en bra kombination gym och MAX va? Iaf hon tog sig in till stan istället och vi lovade varandra att försöka mer helhjärtat imorgon. Så vi blev ett litet sittande gäng på roasters, fem tjejer och en kille. Marcus måste känt sig manlig;P
Vi hade det trevligt och skrattade gott åt kinesen som gömde sin hamburgare i fickan och gnuggade sig mot en stolpe.
Då det senare började bli för kyligt kilade vi vidare till MAX igen (Förstå att det här inte låter bra!) Och vi snaskade alla i oss något gott och flottigt. När vi var mätta och belåtna traskade vi alla vidare åt olika håll. Och nu sitter jag hemma framför datorn och äter lite kakor. Inte som att dieten ändå är överkörd med en bulldoser med följd av en väghyvel.
Trevlig och god dag måste jag säga! Men saknar min Jansko:( Men mobilen är laddad klart snart så då kan jag ringa han<3
Hoppas ni har det mysigt med någon ni gillar, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar