söndag 4 juli 2010

80 år!

Idag har jag spenderat dryga fem timmar i buss/bil. Nådigt less måste jag ju erkänna! Bar av till Jannes farmor för att fira hennes 80 års dag. Väldigt mysig och social tant. Hon hade så mycket att säga till mig... på finska. Som ni kan gissa förstod jag inte ett piss. Jag kollade vädjande på Jannes pappa, hans hjälp till mig var "le bara och nicka, då blir hon nöjd!". Så det gjorde jag och det funkade fina fisken.
Kom många människor för att fira henne och huset var inom en timme helt fullt. Vi drog oss tillbaka från vimlet en stund för att spela fia med knuff. Kan ju med mindre stolthet erkänna att jag kom sist:P Ida var helt elit och Jannes pappa samt Janne var inte dåliga dom heller.
Men det var mycket skratt och trevliga människor så den här dagen var väl spenderad mitt ute i dom finska skogarna.
Nu lite mera chips och kakor medan jag kan! Gym imorgon så då kan jag ju inte tjocka precis;)
Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar