fredag 30 juli 2010

Piercade höger

Vad fort allt går. Tror jag velar för mycket. Har jobbat från 05:00 till 12:00 idag. Ska börja sova nu tror jag, ta igen utebliven sömn från två dagar. Känns som att jag borde det, men vill inte. Orkar inte. Men ändock så borde jag. Så mycket du borde göra här i livet. Men ibland har man bara inte lust. Inte riktigt tid. Har som andra saker att göra. Tänka är en av sakerna. grubbla. Fundera ut lösningar och meningar med saker och ting.
Men en sak som är bra är att jag och Emma klockan 13:00 idag gjorde något stort! Enligt mig. Trodde aldrig jag skulle våga. Stolt är jag nu, riktigt stolt. Ibland måste man övervinna sina rädslor. Du får en fin belöning i slutändan.
Och märkte nu att mina blogg inlägg bara blir mer och mer kluriga att lista ut. Men om man känner mig bra vet man ändå allt som sker. En blogg är ändå bara för mig själv mest. Att skriva av mig. Utveckla mitt tänkande och plocka ut dom positiva sakerna från dagens gång. Har funkat bra. Men just nu är det väll "Den lilla svackan". Den ska jag också övervinna! Och i slutändan vet jag att jag kommer få en riktigt fin belöning för mitt slit. Psykiskt kommer jag må bättre och det är fina grejer ska ni veta.
Men nu sova. Annars kommer jag aldrig komma tillbaka till den gamla glada Beck som inte krånglar till det för alla. Ska bli bättre och det med start från och med nu!
Ha det allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar