måndag 2 augusti 2010

(8)Love The Way You Lie(8)

Just klivit upp och öppnade datorn. Precis då loggar Anna in på MSN. Vilken tur! Haha vi bestämde att vi skulle ses i stan vid LINDEX. Bra då har jag bara en halvtimma att fixa mig på. Bara börja gnugga sömnen ur ögonen och köra en sista stor gäsp. Ska försöka hålla tillbaka med handlingen idag eftersom jag slösade iväg rätt mycket på lördag. Men lördagen var helt värd ändå. Länge sen jag hade så där skoj på krogen:) Emma och jag träffade massa folk vi kände och skaffade nya bekantskaper... bartendern blev ju helt kåt i oss efter vi beställde två Orgasm. Haha aja kul hade vi åt det! Efter krogen stängde gick jag, Emma, David och Frida till varvet och drack öl. Vi njöt av utsikten och pratade en massa ända tills solen stigit helt och det började bli dags för jobbet för min del. Fast innan dess var jag ju tvungen att bada! Haha så sagt och gjort det blev ett dopp i morgon solen;) Fick bort det mesta av party sminket och jag nyktrade väll till lite extra:) Sen gick vi skilda vägar. Det var lite jobbigt att vandra genom skogen vid bergnäset i mina höga klackar! Glad jag var då jag kom fram till jobbet, receptionisten höjde lätt på ögonbryna. Klandrar han inte. Blött hår, fin klänning och leriga klackar. As nice! Men säger det igen, helt värt! Drack några liter vatten och började jobba... segt gick det. Mycket segt. Men det blev lite bättre efter frukosten vid tio:P
Får passa mig så att det inte blir en dålig vana det här med att inte sova dagen innan jobbet. Det är rätt slitet. Men man sover gott natten efter!
Hade endel bilder att lägga upp men eftersom min mobil valt att svika mig kan jag inte lägga upp dom:)
Hoppas ni har en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar