måndag 30 augusti 2010

Nyktert värre!

Det blev inge vandra i skogen för mig och Nunn i lördags. Det blev party klänning med glitter i högsta klass och höga klackar. Vi började med att blanda drinkar efter konstens alla regler. Dock blev dom bara starkare ju längre kvällen gick. Så till slut fulla och glada tog vi oss in till stan för att kolla en spelning där Jennys kille rockade loss. Sedan vandrade vi vidare ut i natten mot sportbaren där vi fortsatte kvällen utan större problem. Sedan blev det taxi hem:) Ooch det är där jag har lilla minnesluckan:P
MEN annars en bra kväll!
Sedan var man inte kaxig på söndagen. Tror inte jag rörde en muskel mer än vad som krävdes av mig. Men det var så värt;)
Men idag (måndag) mår jag hur bra som helst! Fast man inte sovit mer än två timmar max så har jobbet gått bra. Om vi inte räknar in incidenten med dörren så var allt bra... Maten var klar då jag kom hem och Janne var lika gullig som vanligt. Så nu när ni vet att min helg har varit underbar kan jag sluta skriva med gott samvete. Och röra röven med mina två älsklingar mot affären. Ikväll blir det snask till film tittandet;)
Hoppas ni har det lika skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar