lördag 28 augusti 2010

Grown ups

Jag och Alex hade det mycket trevligt igår på bion. Vi hade godis och varma chips som vi förde mellan varandras famnar. Klart skrattade jag mer än Alex, men jag har alltid haft trögare humor:P Men filmen var roande det var den.
Men över till idag då. Vid tre går bussen mot Nunn, kommer bli mycket trevligt. Var länge sen det bara var jag och hon. Vi tänkte köpa hem lite starkt och vandra i skogen! Haha eller något sådant liknande:P Skriver imorgon vars planerna ledde. Är bara glad att jag ska träffa den lilla muppen.
Men nu är frukosten serverad så måste dra.
Men innan det måste jag skriva att jag faktiskt saknar min syster. Såg att hon hade skrivit på den gamla mobilen. Direkt jag har pengar på mobilen ska hon få sig ett sms!
Men nu grööt... ha det bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar