tisdag 31 augusti 2010

Kan kameler kan jag!

Sitter och lyssnar på musik och målar naglarna, det blir i naturlig nyans. Kände att det passade eftersom att jag den här morgonen verkligen vårdat mitt utseende:) Skulle egentligen ha jobbat, men Josse ringde igår och frågade om det gick bra att vi bytte dagar. Och för att vara ärlig kunde jag inte blivit gladare! Så det blir jobb senare i veckan i stället:) Nicenicenice!!
Så idag har jag en nyttig dag, med nötter och grönt te. Även senare under dagen kring halv fem vankas det gymmet med Nunn. Ska försöka vara seriös och plåga min kropp till svett! Lär inte behöva anstränga mig mycket då jag faktiskt inte gymmat på cirka två månader. Så om ni ser en ut bränd brud vid porsön plockas upp av en ambulans på g hem, är det med garanti jag!
Tror jag måste gå ut med Mina. Tror jag går som jag är klädd... tror jag är för vacker ibland! Svarta pyjamas byxor, lång randig tröja och tjocksockar. Håret ser typ ut som att det lever sitt eget liv. Blir bra det här! Så ser ni en inte så snygg brud inom den senaste timmen som blir upplockad av polisen så är det nog jag. Man ser ju lite ut som att man rymt från psyket. Men även om det hade hänt, så hade det inte kunnat förstöra min dag!
Hejdå!!

... Med brist på andra bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar