onsdag 25 augusti 2010

Bästa lediga dag;)

Mina ligger bredvid mig och mördar sin nya leksak. En gummi glödlampa som lyser i mörkret. Handlade den och lite andra prylar på Djurmagasinet. Det bästa köpet enligt mig var ett smycke till Minas halsband. Ett silver hjärta med en liten diamant på, klart in graverat MINA.
Allt eftersom dagen gick inhandlades mer smått och gott. Bland annat mina skor, produkter till ansiktet och ett sött nattis sett. Efter allt handlande var både jag och Janne hungrig så vi unnade oss en middag för två på Waldorf. Var mycket gott med mat i magen efter mycket spring på stan:) Men efter mat kommer energi:P Så efter att ha vandrat förbi Hemmakväll och hyrt tre filmer och köpt massa godis. Orkade jag inte vänta på bussen utan tvingade Janne på en extra promenad hem:)
Nu för tillfället kollar vi på fångarna på fortet. Innan det städade och fixade vi hemma. Så att vi bara har att slå på filmen sen och snaska godis och dricka te.
Nu mysa med älskade baby och Mina.
Ha det bra;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar