onsdag 18 augusti 2010

Nu då?

Jag kollar runt överallt och försöker hitta en inspirationskälla. Hittar ingen så försöker imorgon istället. Har det iaf bra i Bonders, kom hit med Kjell då han slutade jobbet. Vi åt middag med kräftor som förätt ute på altanen i solen och kylan. Börjar bli riktigt friskt ute nu. Härligt måste jag säga. Kändes som att sommaren aldrig skulle släppa taget. Längtar efter frisk luft, glödande björkar och frost på morgonen. Dessutom vill jag använda min nya kappa! Det enda som saknas är skorna, vantarna med någon söt mössa. Men det fixar sig med fet lönen som trillar in den 25;) Nöjd Beck ska ni veta!
Men över till måndag och tisdag (för idag har det inte hänt något mer intressant än att jag tryckt play för Dexter på min HP)
Var med Anna och Jocke efter jobbet på måndagen. Älskar då två av mina vänner går bra ihop:) Blir så kul att umgås då! Så först var vi hemma hos han och kollade in nya lägenheten. Den var fin... men kunde toaletten vara större kanske!? Spelade ingen roll vars jag stod. Antingen rörde röven dörren eller så var det magen i handfatet. Annars ett fint kap mitt i stan;) Middagen blev hemma hos mig med musik, kort och muffins som efterätt.
Tisdagen spenderade jag och Anna fyndandes i staden! Blev bland annat en mycket fin tröja från H&M som kommer användas mycket nu under hösten. Inte för att brun är min färg men någongång ska ju vara den första!
Så det var det.
Hoppas ni tog er igenom inlägget levande.
Börjar bli dags för sängen och flyta iväg lite i drömmarna. För imorgon blir det Happis:) Så om jag inte skriver imorgon kommer det inte bli ett inlägg förens på söndag. Tidigast!
Så ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar