måndag 9 augusti 2010

Almost Alice

Sitter hemma hos mamma och lyssnar på ny musik i spotify. Och det är väl tänkt att jag ska skriva om vad som hänt dom senaste dagarna. Men hatar långa inlägg som ska sammanfatta allt man hunnit göra. Ska hålla mig kort med en eller två bilder.
(Klart har inte jag tagit dom då min mobil ännu är trasig och det betyder ingen kamera, så blir något från facebook. RISIGT.)
Kan börja med att berätta att nu är jag helt ut vilad. Har varit ledig en vecka och det har varit så efterlängtat! Nu är jag redo för jobb igen:)
Och LK 2010 var i helgen, som vanligt inget bra utbud på artister. Men det störde mig inte. För hade ändå tre trevliga Kalas dagar då sällskapet var så fint och stämningen var på topp. Och bästa artisten var lätt Twisted sister. Har aldrig skrikit så mycket under en konsert. Emma, Alexandra och jag hade inte kaxiga röster dagen efter. Men antar det är skit som sker om man ska sjunga "I wanna rock" som om livet hängde på det.
Och det var allt jag hade att skriva. Nu två bilder som jag gillade. Som Alex tagit med Emmas kamera:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar