fredag 27 augusti 2010

Lyckliga familjen

Och utan förvarning fick jag ett sug efter att skaffa fiskar! Tycker det är så fint och harmoniskt. Så jag och Janne satte oss ner och kollade runt på olika akvarium. Vi hittade ett rätt fint som kunde stå i hörnet:) Så ringde pappa och hörde vars han var ifall vi skulle köpa det. Inte som att man har lust att forsla det på bussen:P Han var dock i Kalix och hälsade på min farmor så just för tillfället gick det inte. Men han sa att det bara var att jag tog hans gamla akvarium. Vilket jag ändå tycker är en rätt bra idé, skulle jag spara många kronor!
Åh längtar! Ska absolut ha en kampfisk:) Dom är fina, men nu har jag inte tid att sitta här mer. Janne kom just hem så vi ska se filmen Brothers. Sedan blir det staden och bio med Alexandra:)
Bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar