tisdag 24 augusti 2010

Chilli i mitt hjäärta!

Har haft det enormt skönt i stugan med Janne. Med brasor, godis och spännande böcker:) Riktigt fint ska ni veta! Så mysigt också att det börjar bli höst så man kan sitta inne och ha det bra. Tända ljus och göra det fint för sig. Jag, Anna och Janne satt hemma hos oss och kollade tv och snaskade en massa gott igår. Janne åt nötter, Anna vindrovor och klart så var jag tjockast med chips.
Men det är såna små saker som gör hösten så härlig! Och jag sitter bara och väntar på färgerna att dom ska spraka ut:D
Bara för att det var så härligt idag så gick jag hem från jobbet igen, Linda följde mig halva vägen sen var hon tvungen att svänga hemåt. Riktigt uppfriskande att vara ute och gå då solen skiner. Hur trött jag än är efter jobbet kan jag inte motstå min promenad hem:)
Annat fint (förutom hösten) är att jag hittat dom perfekta skorna för mig! Efter att ha sökt igenom hemsidor och affärer hittade jag tillslut ett par fina sötnosar som jag lade undan. Dom är inte gråa och kanske inte helt i mocka som jag sökt efter. Men till den nya kappan kommer dom här vara perfekta:) Klart har jag lagt undan dom och imorgon ska jag köpa dom! Nöjd tjej ska ni veta, sedan ska jag trippa gatan fram så stolt så!
Men nu lite serier med baby, True blood eller Dexter. Det är frågan;)
Ha det allihopa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar